до 65 м3/час
до 8,5 бар
100 сПз
от 2" до 3"
От -30°C до +50°C
ОПИС
Шиберні (пластинчасті, лопатеві) насоси, пропоновані компанією Vaterpass – це спеціальне промислове обладнання роторного типу, призначене для перекачування рідких нафтопродуктів і зрідженого газу в важких умовах експлуатації (перепад тиску, перевищення швидкості роботи, важкі осьові навантаження). Найчастіше ці помпи застосовують для вантажно-розвантажувальних робіт при транспортуванні LPG, бутану, пропану, фреону, палива, бензину, хімікатів, розчинників та ін.
КОНСТРУКЦІЯ
Насоси серії PV спеціально розроблені відповідно до вимог підприємств газової промисловості . Унікальна конструкція ковзають лопатей з функцією прямого витіснення володіє найкращими характеристиками: стабільно високий рівень продуктивності, енергоефективність, безперебійна робота і низькі витрати на технічне обслуговування.
ПРИНЦИП РОБОТИ
Пластинчасті насоси функціонують за допомогою ротора зі легкими радіальними пазами, які всмоктують рідину за кожною такою лопатою, через впускний отвір в камері. Коли ротор обертається, рідина переміщається між лопатями до випускного отвору, де вона виходить, коли насосна камера стискається вниз. Кожна лопать забезпечує механічний поштовх рідини перед нею. Контакт лопаті зі стінкою камери підтримується трьома силами:
Кожен оборот шиберного насоса витісняє постійний обсяг робочого середовища.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Монтаж і проведення пуско-налагоджувальних робіт виконуються досвідченим, навченим і кваліфікованим персоналом Vaterpass відповідно до норм і стандартів безпеки. Для підтримки терміну служби і безпеки приладу необхідно, щоб технічне обслуговування виконувалося правильно проінструктований персоналом. Навчання надається з боку нашої компанії.
СЕРТИФІКАЦІЯ
Насоси шиберного типу відповідають безлічі галузевих стандартів.
Міжнародний стандарт ISO 9001 | Маркування вибухозахищеного обладнання | Маркування відповідності основним вимогам директив ЄС |
МАТЕРІАЛ ВИКОНАННЯ
Частина | Матеріал | Частина | Матеріал |
Корпус | Ковкий чавун GGG 41,3 | Вал | 8620 Сталь |
Голова | Ковкий чавун GGG 41,3 | Флюгер | Сучасний полімер |
Ротор | Ковкий чавун GGG 41,3 | Пластинчастий Driver | Сучасний полімер |
Кришка запобіжного клапана | Ковкий чавун GGG 41,3 | Пружина запобіжного клапана | Сталь |
Кришка підшипника | Ковкий чавун GGG 41,3 | Підшипник | Сталь |
Кулачок | Ковкий чавун GGG 41,3 | Завзятий підшипник | Сталь |
Бічна пластина | Чавун GG26 | Ущільнювальні кільця | Viton |
Вхід / Вихід | Ковкий чавун GGG 41,3 |
ПЕРЕВАГИ
Висока якість обладнання. Саморегулюючі лопаті збільшують експлуатаційні якості. Всі моделі зроблені з полімерних матеріалів, стійких до теплового удару і з застосуванням шарикопідшипників з низьким коефіцієнтом тертя для забезпечення високої ефективності й безшумної. | |
Простота обслуговування. Заміна лопаті, втулки і дисків не вимагає особливого інструмента і залучення фахівців. | |
Пластинчастий насос споживає менше потужності , ніж інші помпи об’ємні типу. Таким чином, потрібно менш потужний мотор і знижується енергоспоживання після установки насоса | |
Зниження кавітації за счетпрямого вхідного потоку. | |
Внутрішній перепускний клапан підтримує постійний тиск середовища і забезпечує відведення зайвої рідини. | |
Подвійні торцеві ущільнення повністю виключають можливість витоку робочого середовища в атмосферу. | |
Подвійний кінцевий вал забезпечує міцність, необхідну для безпечної роботи при високому тиску при будь-якій температурі | |
І інші переваги конструкції: з’єднання за допомогою клинового ременя, гідромотора і редуктора. |
Варіанти виконання
(RU) Оба направления всасывания (левое и правое) доступны благодаря двойному валу, особенно в грузовых автомобилях. Эти насосы более производительны при одинаковых оборотах в сравнении с аналогичными типами агрегатов.
(RU) Насос серии PV 320 подключается к основному хранилищу напрямую, не требуя каких-либо фитингов (соединений) для применения в грузовых автомобилях. Эти насосы могут передавать жидкость в основной грузовик, емкость которого находится внутри разгрузочного хранилища из-за двойного всасывания. Максимальный перепад давления 8,5 бар.
(RU) Оба направления всасывания (левое и правое) возможны из-за двойного вала, особенно в грузовых автомобилях. Максимально доступный перепад давления 8,5 бар.